Varför jag inte väljer att fortsätta....

Fråga: Varför inte bara fortsätta på denna blogg istället för att skapa en ny? Även om du inte bloggar om mkt häst så heter ju bloggen ändå elinlinnealjunggren och inte typ paddington/något annat hästigt ;)
 
Svar: Jag är egentligen emot att byta namn och blogg för den delen men just nu känner jag att jag måste. Mitt liv tar en nystart och det vill även jag göra med bloggen. Den här bloggen har handlat om mina hästar och jag vill kunna blicka tillbaka till den här bloggen och komma ihåg hur mitt hästliv såg ut där och då. Nu kommer inte min blogg kretsa så mycket kring hästar så jag känner att jag byter helt och hållet, annars känns det lite som att jag "förstör" den här bloggens finess lite grann. Där har ni anledningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0