Lillebror + Paddington = sant

Idag åkte jag hem ifrån pappa som jag i stort sett varit hos sen julafton. Jag föreslog att Melker kunde följa med hem till mamma vilket han verkligen ville göra så han följde med. Det är så mysigt att ha honom hos mig, min älskade lillebror. Vi kikade runt lite i huset till en början och sen bytte vi om och gick ut till stallet. Tog in Padde och borstade av honom, sadlade honom därefter. Sen satte jag ett grimskaft genom bettringarna på tränset och sen slängde jag upp lillebror på hästryggen. Padde var sååå duktig på dit vägen och min lillebror tyckte nog det var en skräckblandad förtjusning till en början då han frågade mig massa saker hela tiden. Men efter några minuter av skritt så sa han "Jag tycker om Padde, börjar känna mig trygg här uppe". Padde har verkligen DET, alla blir så glada av honom och det är så härligt att se.

Melker kom även fram till att han var den första som red på Padde år 2013. Vem hade räknat med det liksom? Haha söööten.

På hemvägen var Padde explosiv, han bara ville iväg. Jag fick kämpa med all kraft jag hade för att han skulle hålla sig någorlunda lugn. Hem kom vi iaf helt oskadda, ha ha.


Kommentarer
Postat av: Elin

Något han vill fortsätta med?;) Söta!:D

2013-01-04 @ 18:27:12
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0