Vad händer 2013?!

Mitt liv år 2013:
 
* Jag kommer att ta körkort innan sommaren. DET om något kommer bli en STOR frihet för mig.
 
* Jag kommer att ta studenten.... ingen har väl missat min längtan? Om inte annat så kommer ni ju märka av det!
 
* Förhoppnings blir det en Göteborgsresa med Emma i April. Mässan och horseshow med min fina vän och kanske liseberg också. Hoppas hoppas hoppas det finns kvar biljetter i slutet av januari....
 
* Kommer säkerligen jobba hela sommaren. Kommer även jobba lite helger och sånt efter sommaren troligtvis och innan med för den delen.
 
* Förhoppningsvis får jag med mig någon vän på en utomlandsresa mot hösten.
 
* Jag fyller 19, inget märkvärdigt med det.
 
* Padde ska tävlas lite när vi känner för det, mot storhästarna. Längtar <3
 
* Emma ska tävla Padde också, vi satsar mot ett mål som kommer bli sjukt kul tror jag.
 
* Innebandy säsongen drar igång igen i höst, då jäklar ska jag vara i bra form och göra mitt livs bästa säsong. 
 
Det kommer vara ett händelserikt år där jag tar flera steg in i vuxenvärlden och vet ni? JAG ÄLSKAR DET.
Hoppas ni vill följa med på min resa genom året. Ni kommer att få ta del av det och mycket mycket annat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Så otroligt kul för er att du kan fortsätta tävla Padde i år med!:D

2013-01-04 @ 21:56:03
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0