7/4 - hoppträning



Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta denna hoppträningen för allt kändes så lustigt idag. I början när vi hoppade fram så var Padde inte alls lika på som han brukar och då fick jag rida fram honom istället. Efter ett tag blev han samma gamla Padde igen men när vi skulle hoppa banan så blev han den där starka Padde. Han var ruskigt stark i högersidan idag och jag hade hela hästen i handen. Känslan i kroppen var lite sisådär. Jag är ändå rätt missnöjd med denna träningen men ändå är jag riktigt glad över den. Resultatsmässigt så var det faktiskt helt okey då hinderna låg på 1m - 1,10m och där fick vi endast två pet på 10 språng så egentligen borde jag inte känna så som jag gör. Men jag ska inte deppa ihop nu utan nu på lördag ska Padde få massage och om massören känner någotning då, att han är stel eller liknande, så ska Anna-Lena ringa klimche (stavning). Vi hoppas på det bästa, nya tag nästa vecka igen!


Och tyvärr så hade jag ingen som kunde filma idag eller ta kort men nästa gång tror jag att mamma följer med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0