Åsna?!

WTF?
Jag tittade lite snabbt på blocket och fick syn på detta, hahahahahahah så söt! :D


Ior är en vallack på 10 år. Väldigt kelig och mycket snäll. Han är ca 1 m i manken. Han är både riden och körd. Ideal vikten för att rida är ca 40 kg...Själv kör jag och jag har med mig mina barn ,då väger vi över 100 kg.....Han står tillsammans med våran hingst Camelot, D ponny. Och han behöver åxå en medryttare.Kanske en mamma med barn då man kan rida tillsammans?? Att lära sig att rida på en åsna är den bästa träning man kan få och dessutom så får du en mycket god vän.

Ior kostar 135:- om dagen och det är självkostnadspris .

Det går även att "hyra" Ior till olika evenemang . Pris efter ök.

Han står i ett jättefint travstall i Stav,precis vid hästkliniken. Många fina körvägar och ridvägar ,det finns tillgång till ridhus men det tar en ca15 min att rida dit kanske lite längre med Ior..Hör gärna av er om ni har frågor.Ring Gärna!




HÄR HITTAR NI ANNONSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0