Bloggpaus

Jag är verkligen ledsen att behöva säga detta men jag kommer ta en bloggpaus tills vidare då jag känner för att blogga igen. Jag har fullt upp just nu och jag behöver verkligen en paus från bloggen för den mentala biten. Jag vill heller inte slänga upp dåliga slarviga inlägg för de är ju ändå tråkigt att läsa om eller hur? Tror att jag kommer börja blogga igen i helgen men vi får helt enkelt se hur det blir med det, ni märker när jag kommer igen :)

Så länge så kan ni ju titta på lite gamla filmer som ligger på min youtube kanal så ni inte saknar mig för mycket, haha ;)

Om ni undrar så är allt bara bra med Padde och Minola. Padde är sjukt fräsch i kroppen just nu och allt kännd superbra! Taggad inför lördag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0