Cool Anonym

Har märkt att det är en liten anonym som stör sig på minsta lilla sak jag gör eller skriver. Ska höra med min vän michelle om det är samma som håller på med henne. Jag menar vad tjänar du på att skriva sådana otroligt idiotiska kommentarer, du känner inte ens mig och har ingen jävla aning om vad jag gör och inte. Du missuppfattar verkligen allt jag skriver, det är ju upp till hur man ser det. Vill du se det från de negativa sidan så fine, gör det då men du behöver inte kommentera det här. Och om det är så att du vill få mig att sluta blogga så är det bara till att ge sig med en gång för jag tar inte åt mig ett skit av detta. Varför jag tar upp det om jag inte bryr mig är för att du skapar dålig stämning här på bloggen och detta tillåter inte jag för min blogg handlar mycket om allt positivt. Så spara mig och dig den tiden och sluta skriva sådana kommentarer, tack!


Vi tar ingen onödig skit ifrån någon så "cool" anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0