Dagen

Idag tog jag en efterlängtad sovmorgon till klockan 10 vilket var grymt skönt faktiskt. Inte alltid man kan sova så länge då man har häst. Men blev väckt iaf utav mamma som sa att hovslagaren var här, haha hade jag helt glömt bort xD Men jag sprang ut och nu har Padde nya dojjor på sig och Minola tog vi av skorna på då hon inte rids jättemycket, hon var ju bara framskodd innan så det var inga problem. Så idag hade jag faktiskt tänk att rida ut en supermysig runda i skogen med mycket bus utan massa krav. Det är så skönt väder här idag med, jag var ute i linne och mjukisar innan och jag frös inte ens, härligt! Ser verkligen fram emot att dagens ridpass, var så länge sen vi bara kunde busa och rida ut.

I morgon ska Padde få massage med och hoppas då att massören hittar något i hans högra sida då han ibland kan vara riktigt stel. Visst att hästar har en bra och en lite mindre bra sida men det ska inte vara såhär stor kontrast tycker jag inte.

Nu på lördag ska jag och Padde tävla i Eriksmåla, L:C och L:C. Hoppas att min plan blir som väntat, haha! :D
Ska i alla fall bli riktigt roligt och jag längtar som tusan!


bild tagen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0