Elin tipsar!


1. Gummiband

2. Silikonband


Sen silikon banden kom ut har jag inte kunnat använda annat än dem. De är slitstarka och håller väldigt länge. Man behöver inte knoppa om hela tiden utan de håller. Jag brukar knoppa Padde på kvällen och på morgonen är de lika fina som när jag gjorde dem. Gummibanden har tyvärr en förmåga att gå sönder eller spricka när man ska sätta på knoppen. Man vågar inte ta i och då blir knopparna lösa och konstiga. Så min stora hiss går till silikonbanden, de är grymt bra! Gummibanden kostar 10kr och Silikonbanden 15kr och då är det 500st i varje så lägg hellre en femma mer på att köpa silikonbanden för det är verkligen värt det! Silikonbanden kan ni köpa HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0