Färgning av stigbyglar

När jag städade stallet så kom det fram tre par gamla stigbyglar som jag nu har tänkt att färga/spraya! Då är bara min stora fråga vilka färger?


Jag har tänkt att färga ett par (de i plast) till oranga så det passar med min brun-oranga outfit!
Sen har jag tänkt att köpa en ny outfit i färgen limegrön och då tänkte jag färga ett par limegröna
Och det sista paret är jag lite kluven till faktiskt men tror att det blir ett par röda som jag kan ha till min röd-marinblå-vita outfit! Eller kanske man ska färga de vita?
Dela gärna med er av era tips och råd, jag lyssnar och ni kan påverka! bra va? :)





Sen letar jag efter såna här skydd, de säljs ju inte längre på hööks men om någon vet någon som säljer såna i storlek cob/full så säg till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0