God morgon

God morgon på er kära bloggläsare!
Idag skiner solen och det ser vinstilla ut. Passar perfekt då jag ska vara ute i princip hela dagen då jag ska fixa i ordning Padde och knoppa och ja sådant som hör till innan tävling. I morgon bär det av till hultsfred och det ska bli jättekul att tävla där på den stora utebanan som de har! Andra gången utomhus som Padde verkar trivas allra bäst med. Sist kom vi ju på en tredjeplats, helt underbart och vilken runda vi gjorde! Vi tänkte nog fortsätta i den stilen, haha!

Idag på bloggen så kommer jag att skriva om:
* Veckans ekipage
* Vad Padde och jag gjort idag
* Om Minolas ridpass
* Kanske lite plojbilder på mig och mina ponnys? (har en duktig fotograf som ligger bredvid mig just nu och hon har varit hos mig nästan hela lovet och som ni kanske har märkt?)
* Kanske dyker upp en videoblogg? humm vem vet? ;)

Sen får vi helt enkelt se vad jag hittar på men detta är de som kommer upp idag iaf. Och som sagt, skriv gärna vad just ni vill att jag ska skriva om så blir det roligare för er att läsa och för mig att skriva. Nu ska jag och Amandha käka frulle och sedan ut i det fina vädret!


Bild på mig och Padde från förra utetävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0