MAGISKT

Såhär lång tid klarade jag att vara ifrån bloggen, haha!
Nej men jag måste bara berätta en sak för er... igår red jag det bästa ridpasset någonsin i hela mitt liv!
Padde var lugnare än lugnast, jobbade hela tiden i låg och lång form, han lyssnade på varenda liten sak jag gjorde, han var uppmärksam på allt och koncentrerad, jag hade 100% fokus, min sits var bra hela ridpasset, Padde la sig inte bara i handen utan han jobbade med hela sig, båda sidorna var lossade och han var så grymt jäkla fin helt enkelt! MAGISKT

Nu taggar vi som tusan inför hoppträningen idag och för tävlingen på lördag!

Här är bilder från i förrgår:





Ej redigerade bilder men gud vad fin ponny jag har!
den här tiden så älskar jag honom ännu mer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0