Mitt nya tävlingsset?

Försöker leta efter några grymt snygga limegröna schabrak och huvor men hittar dock inga som riktigt faller mig i smaken, om ni vet något snyggt i limegrönt så får ni mer än gärna säga till! Jag tycker att det gröna scapa schabraket är så snyggt men dock väldigt svårt att få tag i men om någon ska sälja ett sådant så är jag lätt intresserad!

Padde är faktiskt jättefin i det gröna scapa schabraket (a)
(inte jag som rider, det är Paddes ägare)










När jag städade så hittade jag även ett par stigbyglar som jag ska färga om och det blir limegrönt isåfall.
Så mitt nya tävlingsset blir limegrönt :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Vart köper du limegrön sprayfärg? :) Tänkte kanske göra detsamma som du ;) Ska köpa limegrönt schabrak mm så jag har en ev outfit till ev kommande tävlingar :D . . . ev . . . xD

2011-04-03 @ 19:13:43
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0