Nytt litet projekt!

God morgon på er alla fina läsare! Jag kom nyss på en asbra idé till bloggen som är lite udda och som jag inte sett att någon annan blogg har haft. Jag tänkte nämnligen köra igång "veckans ekipage". Det är inte något som ni ska skicka in eller kunna påverka utan jag väljer detta efter hur dan utveckling de har eller bra tävlingsresultat eller ja jag kommer alltid skriva varför det blir så. OBS endast medlemmar ifrån Bätteropp! Hoppas detta blir något intressant för er! :)


Nu ska jag till skolan, vi hörs mer i eftermiddag eller under lektionerna ;)

Kommentarer
Postat av: louise

då blir du mitt "veckans ekipage" för att du har också kämpat med din häst. Padde är ju inte den lättaste att rida vad jar har förstått,men han ser jättefin ut när du rider iaf. Och ja vet också att ni kmr att nå toppen ngn vacker dag! <3



Michelle har verkligen gjort stora framsteg med Elsa! Det går ju jättebra för dom också nu :)

2011-04-20 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0