På tal om ingenting

Jahapp då var det måndag igen då ja. Är rysligt trött efter helgens bravader som mestadels bestod utav hopptävling. Igår följde jag med Olivia till Kalmar och det gick bra för dem. Är alltid lika kul att se dem, de är så fina tillsammans!
Iförrgår tävlade jag ju själv som ni kanske la märke till. Jag är fortfarande underbart glad över vår fina runda tillsammans. Och det är så kul när folk verkligen ser mitt arbete med honom. Banpersonal och övriga som tävlade sa grattis och tyckte att vi var fina ihop och fick även mycket beröm för hur bra musklad och fin Paddington var. Det är sånt man blir så himla glad utav! Min fina lilla ponny

Om bloggen nu då.. Mina fingrar glöder verkligen och jag vill verkligen skriva bra och intressanta inlägg men problemet är att hjärnan står still liksom och jag kommer inte på något vettigt att skriva om. MEN jag är tacksam över att ingen har lämnat bloggen utan jag har mina läsare trots mitt dåliga bloggande. Ni är otroliga! Ni skulle vara ännu mer awesome om ni ville kommentera något som ni vill se i bloggen. Något jag kan skriva om så jag får lite inspiration! Det kan vara åsiktsinlägg om valfritt ämne, outfits jag tycker är snygga eller om ni har något ni skulle vilja att jag pysslade ihop eller ja vad som helst. Är öppen för alla förslag!

Nu ska jag kila till min lektion som börjar om några minuter. Glöm inte kommentera vad ni vill läsa om. Förväntar mig en liten minibomb full med inspiration så jag kan börja blogga igen. KRAM!


Kommentarer
Postat av: Nicolaynicoline

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-09-19 @ 07:30:11
URL: http://nicolaynicoline.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0