Paddelingtong

Jag är på ett strååålande humör just nu skall ni veta! Solen steker och jag har fått min första riktiga bränna + att när jag kikade in här så ser jag nu att det är skyhöga unika besökare , riktigt roligt med en blogg som bara växer! :)
ni kommenterar riktigt duktigt nu med, åhh vad det är roligt att vara mig ibland! :D

Idag har jag hunnit rida Padde, dock bara lite lösgörande och inte allt för länge då han gått ganska hårt denna vecka. Han var riktigt fin och mjuk i båda sidorna vilket glädjer mig otroligt. Så i morgon hoppas jag på att allt går som det ska! Jag måste bara säga till mig själv att använda mina ben och inte lägga ner handen på honom vilket jag gör ibland helt omedvetet men men alla har sina svackor och det är bra att jag vet om dem så jag kan öva!

Jag har även smörjt sadel,träns,martingal och mina stövlar. Eller det gjorde faktiskt min fina vän Amandha för hon är så gullig. Så när jag kommer hem så ska jag bara knoppa Padde, lägga in sakerna i transporten och sedan fixa iordning det sista + spela in en videoblogg, haha! Tänkte kanske att Amandha kunde filma när jag gör knopparna så ni ser hur jag gör? har för mig att jag fick ett önskemål om det tidigare.

Hur som helst så får ni ha en riktigt trevlig dag ute i det fina vädret så hörs vi mer senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0