svar



Din syster är sjukt mycket för stor för den lilla araben!
skaffa hästen en mindre ryttare!
för övrigt tycker jag att din blogg är väldigt bra och det är roligt när du lägger ut filmer!:))


Svar: Jag håller dock inte riktigt med dig. Minola är 145,2 i mankhöjd och min syster är bara 166cm lång. Hon är normalstor i kroppen. Minola däremot är riktigt smal just nu och har inga muskler så nästan vem som helst skulle se stor ut på henne. Plus att Johanna har dressyrläder på bilden med men hon är inte ens under magen på Minola. Så jag ser inte riktigt vart hon är för stor någonstans?



Kul att du tycker om min blogg annars! Mer filmer kommer det definitivt bli i och med att jag börjar tävla mer snart och sen hopptränar jag varje torsdag så det kommer komma mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0