Vad är det som händer?!

* Med blogg.se? Har sett att flera har problem med att ladda upp bilder + att statistiken verkar inte fungera heller..
Blir så less på detta nu, är alltid bara massa krångel, åhh blir galen! Jag som tänkt lägga upp jättemycket fina bilder från idag eftersom jag har lovat er mer bilder men icke då ska självklart detta krångla.

* Med mitt bloggande? Det är faktiskt så att jag har tagit en liten bloggpaus då jag verkligen behövde det! Men nu är jag tillbaka igen. Bättre än vanligt och om det är något ni vill att jag ska skriva om så bara kommentera, ni vet att jag tar era kommentarer på allvar! :D

* Med Paddington? Herregud vilken ponny han är! Igår red vi ett dressyrpass på banan som var så perfekt som man bara kan komma. Allt stämde och då menade jag verkligen allt! Undrade ett tag ifall jag hade tagit in fel häst, haha! ;) Och han var lika fin och lugn idag. Hoppas av hela mitt hjärta att han håller sig såhär för då kommer vi komma låångt och kunna hoppa höögt!


lyckades ladda upp en bild från idag! wihoo resten kommer senare.. hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

är hoppa högt allt för dig eller?

2011-04-10 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0