"Veckans ekipage"

Den här vecka har det varit svårare att välja ut ett ekipage då alla på ridklubben har gjort bra ifrån sig och utvecklats supermycket men det finns ett ekipage som jag verkligen tycker har gjort extra bra ifrån sig och det är........

Sofie Blomberg och Cinderella!


Motivering: Cinderella är uppfödd på bätteropp och det är Sofie som har ridit in denna pärla. Utvecklingen har bara gått framåt och "Ella" har verkligen gått från klarhet till klarhet. Sofie har en riktigt bra inställning och har även en mycket god hästhållning. Hennes jobb med Ella har varit riktigt bra och hon rider verkligen moget och fint. I helgen startade det sin första regionala tävling med enbart 4 fel om jag har rätt? Riktigt bra gjort och detta ekipage är mycket trevligt att titta på. Ella är 5 år. Bra jobbat Sofie!

Såg just nu på bätteropps hemsida att Ella fyller år idag! HAHA ganska coolt ju för detta visste jag inte om innan jag valde ekipaget så extra stort grattis till "lilla" Ella! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack elin :)

ja tänka att dena lilla pärlan redan är 5 hela år. :D<33

2011-04-29 @ 18:45:22
Postat av: Sofie

Tack elin :)

ja tänka att dena lilla pärlan redan är 5 hela år. :D<33

2011-04-29 @ 18:45:49
Postat av: Lovisa

Håller med :)

Och så sjukt lik mamma <3

2011-04-30 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0