"Veckans Ekipage"

Den här veckan går veckans klubb ekipage till...:

MICHELLE OCH ELSANTA!
Jag säger bara OJOJOJ! Vilken stor förändring det har blivit på Elsa! Michelle har verkligen gjort ett superbra jobb med henne och nu är hon jättefin i kroppen enligt mig. Det är en sån här utveckling man vill se, det är verkligen jättekul att se de har lyckats tillsammans! Jag har aldrig tänkt på Elsas steg innan men gud vad hon länger och ser elastisk ut eller vad man säger. Den här veckan hade hon ingen att konkurrera med då hon var ett självklart val utav mig. Jag älskar utvecklingar främst när man har haft hästen så pass länge så man känner den in och utantill. Bra jobbat Michelle! :)

Bild tagen från 2010. Ser ni med skillnaden? :D
Michelles blogg hittar ni HÄR!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh Gud va kul:D



Så snällt skrivet och allt, snacka om att jag är glad:D

Thihi

Tack bästa Elin<3333

2011-04-20 @ 08:32:20
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0