Vilka bloggar läser jag?

Jag läser faktiskt inte sådär jättemånga hästbloggar men de som jag följer dagligen är:

JohannaGrantBoklund - Jag läser Johannas blogg då jag vet vem det är och tävlar också emot henne. Tycker att hon skriver moget och bra texter. Mycket fina outfits och snygga matchningar. Kul att följa hennes och Chaboukies utveckling med. Dock kunde hon ha uppdaterat bättre men en stor tummen upp för Johanna! (Y)


Hoppskruttarna - Detta är mina klubbkompisars blogg. Olivia och Rebecka. De är ganska nya inom bloggvärlden men jag tycker ändå om att följa dem. I denna blogg får ni mycket tips på övningar , dressyr som hoppning. En stor tummen upp på dem! (Y)


Jakob Ahlqvist
- Jag tycker att det är kul att följa en kille med, han skriver även moget och är duktig som ryttare. Tävlar också emot honom. Känner honom dock inte men vet vem han är och ser honom ofta på hopptävlingar. Han har en fin ponny och en läsvärd blogg! Tummen upp för Jakob! (Y)

Sara Carlsson - Denna blogg har jag inte följt länge men jag vet vem hon är och tävlar emot henne också. Ser henne mycket på tävlingar och så vidare. Hon har en fin utrustningsblogg med mycket matchningar och bra inlägg. Hon varierar sig på ett bra sätt och ja jag kan inte säga så mycket mer om denna blogg då jag inte har följt så länge! Men en tumme upp för Sara! (Y)

Nellie Berntsson - Jag blir riktigt fascinerad utav denna unga dam! Hon är 11 år, har två egna hästar och driver en stor hästblogg. Skriver moget och bra inlägg. Mycket variation och de roliga är att hon är sig själv och hon låter ingen trycka ner henne. Kommer bli något stort i framtiden. Heja Nellie! (Y)


TeamSL
- Kan inte riktigt sätta fingret på varför jag läser bloggen men sen jag börjat att läsa bloggen så har jag inte kunnat sluta. Tycker att de har fina hästar och att de är mogna och har bra och intressanta inlägg. De går inte alltid som de har tänkt sig men kan ta kritik på ett bra sätt. Tummen upp för dessa tjejer! (Y)


Detta var de som jag följer men har fler som jag läser någon gång då och då. :)



Kommentarer
Postat av: NellieB

Hihihi ...tack Elin. Va snäll du e. <3<3<3

Kram på dej!! =D

2011-04-02 @ 18:29:18
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Felicia

De jag läser haha :P



Checka min www.farasi.devote.se

2011-11-09 @ 13:44:47
URL: http://www.farasi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0