Angående bomben..

Måste tyvärr meddela att det inte blir någon bomb idag, allt blev framskjutet men det blir av. Kan inte säga något bestämt datum men i veckan ska jag släppa den. Kommer bli kul och jag hoppas att ni ser fram emot den lika mycket som jag.

Tycker faktiskt att det är tråkigt att ni inte engagerar er längre i bloggen. Möts av inga kommentarer och det är så omotiverande som det bara kan bli ska ni veta. Därför har jag inte velat engagera mig i bloggen heller. Det är ni som får mig att vilja blogga. Vart är ni när jag behöver er? :(


Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

:( hah

2011-08-31 @ 21:08:34
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker det är tråkigt att läsa när du alldrig lägger ut ngt.. men när du gör det är din blogg den bästa jag läser! :)

2011-09-01 @ 16:09:36
Postat av: Lovisa

Håller med förra kommentaren, om du uppdaterar mer så får du säkert fler kommentarer! :D

2011-09-01 @ 17:04:57
Postat av: linnéa <33

skit bara i alla dumma kommentaren och se ist på de snälla, de som Älskar bloggen :D

2011-09-03 @ 10:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0