Ett sommarminne del 1

Den 24:e juli åkte jag, mina två systrar, Fredrika och Marcus (min systers pojkvän) till Liseberg och campade. Var verkligen jättemysigt måste jag säga. Mitt motto inne på Liseberg var "Jag kommer inte dö iaf" haha och det gjorde jag inte heller även att jag åkte ALLT där inne. Till och med Atmosfear, ni vet den där nya attraktionen (?) även att jag är höjdrädd så bestämde jag mig för att åka den och till min stora förvåning så fick jag med mig Johanna, Marcus och Fredrika upp i den. Den är 146 meter hög och går i en hastighet av 110 km/h så man var lite smått skraj när man satte sig i den. Marcus hade redan varit på liseberg en gång innan och åkt den så när vi var riktigt högt upp så trodde jag att vi snart var uppe på toppen men då hör man Marcus "jaha då var vi halvvägs". Jag tror ärligt talat att jag aldrig varit så rädd och bättre blev det inte då Fredrika satt bredvid mig och skrek "mamma, mamma. Jag vill ner men inte snabbt" haha hon är ju för söt. Men ner kom vi, jävligt snabbt men vi klarade oss och jag är riktigt stolt över att jag åkte den.

Här är en bild när vi sitter i Atmosfear. Från höger: Jag, Fredrika, Marcus & Johanna

Ja ni ser ju själva, fyfarao vad hög den var och där uppe satt vi. OMG

Som sagt åkte vi allt annat med förutom en som jag inte får åka pga min rygg.
Lägger upp lite bilder + bildtexter ifrån denna göteborgsresa.

Lisebergsbanan

Världens sötaste människa, nämligen min bästa vän Fredrika

Johanna och Marcus :)

Ser ni mig och Fredrika?! Vi sitter näst längst fram, detta är i loopingen på kanonen.

Flumeride som vi blev väääääldigt blöta utav.

Hahahhahahhahahhaahhah dör lite grann....

Sen sist men inte minst en film som min Fredrika har gjort som handlar om lite allt möjligt. Och ja, det är helt okey att skratta, det gör jag med ;)

Kommentarer
Postat av: Hannis

Varför fick inte din pojkvän följa med? :(

2011-08-10 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0