God morgon + frågestund

Nu har jag vaknat och sitter här med stallkläder för jag ska snart ut och rida mina två hästar. Padde ska få ett rejält pass på banan då han var riktigt springig och stark igår när vi red ut. Men nu ska han minsann få jobba min lilla bus. Minola vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på med faktiskt, det är sånt vi märker.

Planerna för idag är att först rida nu då och sen ska jag iväg hela kvällen på Rix Fm festival som just nu anländer till kalmar. Ska gå med min proffsfotograf Amandha och sen tillkommer det väl fler under kvällen. Så idag kan ni inte räkna med så mycket uppdatering tyvärr. Men det ska bli kul ändå :)

Sist jag var där så satt jag i Erik Grönwalls knä samtidigt som han skrev autograf på min tröja, snacka om tur man hade då. Vann även en tröja. Vi får väl se vad kvällen har att bjuda på. Ska iaf bli kul att träffa mina vänner som jag inte har sett på hela sommaren!


Kom på en sak nu. Ni kan ju fråga mig saker om vad som helst, alltså en liten frågestund. Så kommer alla svar upp i video? Frågestunden håller på tills i morgon klockan 09:00 så passa på nu! Kommer svara så ärligt jag bara kan!



Kommentarer
Postat av: linnéa <33

när ska du och Minola börja hoppa högt igen ?

vad är det högsta du och Padde hoppat ? :)

<3 :)

2011-08-11 @ 11:46:27
Postat av: Anonym

hur långt har du tänkt satsa med padde? Uno

Hoppning alltså :)



Köper du storhäst sen?



Om inte varför? :)



Har du gjort nåt galet typ bungyjump elr så?



Skulle du pierca dig om du fick chansen? Isåfall vart på kroppen?

2011-08-11 @ 11:59:13
Postat av: Olivia

Vad har du för mål nu under hösten?

Vad har du för mål inför nästa år& följer du med mig till börjes cup nästa år? :D



Kraaaaaaaaaaam

2011-08-12 @ 10:49:02
URL: http://hoppskruttarna.webblogg.se/
Postat av: elin :)

Hur länge har du haft Paddington?

Och Hur många tävlingar har du vunnit? :)

2011-08-12 @ 17:46:44
Postat av: thea

i vilket program fixar eller gör du dina videos? sjukt fina! :)

2011-08-12 @ 22:20:08
Postat av: carolina

blir du alldrig rädd när padde blir het? :)

2011-08-13 @ 10:43:48
URL: http://barbieryttarna.blogg.se/
Postat av: thea

är fredrika hon du sålde minola till och sen köpte tillbaka från igen?

2011-08-13 @ 17:53:11
Postat av: elin :)

villken är din drömhäst? Asså ras och färg? :)

2011-08-13 @ 21:35:57
URL: http://elinocoral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0