Guldvärda

Av ungefär 80 läsare (som statistiken visar just nu) så har 3 stycken orkat kommentera, dåligt? Men ni som har kommenterat är så guldvärda så det finns inte! Ni har hjälpt mig jättemycket och jag lovar att börja skriva mer om det som ni vill. Vill även tacka för alla fina ord om bloggen, tack tack tack! Det är såna som ni som gör mina dagar! :) Desto mer kommentarer jag får, desto mer blir jag taggad till att blogga ännu mer. Och på senaste tiden har min uppdatering varit bra och det har även ni varit. Team power- yeah.

Ni ville att jag ska skriva mer om träningstips och det ska jag såklart börja göra mer. Om ni har någonting som ni vill ha tips om så bara kommentera så ska jag se vad jag kan göra! :)

Och ni som inte har kommenterat har fortfarande chans att göra det, det betyder som sagt mycket för mig som bloggar....

Kommentarer
Postat av: dominika

skriv om olika bra hoppövningar :D

2011-08-18 @ 17:14:38
URL: http://onlydomi.blogg.se/
Postat av: linnéa <33

bara skriv så blir det braa :DD:<3

2011-08-21 @ 17:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0