Inlägg av Fredrika !

Heej !
nu undrar ni säkert varför det är jag som skriver här på Elins blogg. men det är så här att elin har fått ett par komentarer tex : "är det fredrika som köpte minola?? iså fall,vrf sålde hon henne igen? "
Och JA det är jag som köpte Minola. och vrf jag sålde? ja du... Jag sålde henne för att jag inte hade tid med henne när skolan började för det var så mycket läxor och prov och sen så var jag väldigt trött. jag kunde komma hem ifrån skolan och gå och lägga mig och sova till kl 7 på morgonen och endå inte känna mig riktigt utvilad. så Mamma och jag gick till läkaren och tog blodprov och kollade blodtrycket men läkaren visste inte riktigt men han trodde att jag gick in i en så kallade depression. så att det var drf som jag sålde henne för att jag inte orkade med...


Men men nu vet ni ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0