Lånar min mattes blogg.

Tittut här är jag igen!
Inte så svårt att lista ut vem jag är? Hihi, jag är en "liten" kille som min matte brukar säga vid namn Paddington. Jag brukar vilja skriva här men har inte haft den tiden då jag och min matte håller på och bli ett bra team och då krävs det träning vill jag lova! Idag har vi gjort någonting riktigt roligt som vi faktiskt aldrig har gjort innan. Vi har terrängtävlat och jag tyckte att det var så kul tills vi kom fram till vattenmattan då. Den är verkligen läskig men min matte förstår inte riktigt det. Kan inte riktigt sätta hoven på vad det är men läskigt är det iaf. Men sen fick jag lyda matte då hon blev lite arg på mig och sa att jag var löjlig när jag inte hoppade så jag tog ett jättestort hopp över hindret, hihih.

Min matte tyckte att jag var duktig ändå så vi båda är nöjda. Jag är nöjd med mig själv när jag hoppade vattenmattan som är min största rädsla, puh vilken lättnad. Jag ska försöka övertala matte om att vi ska ut och tävla sånt här fler gånger för det var som sagt jättekul! Det var några som tyckte att jag var läcker idag, vad nu det betyder? hih

Men nu ska jag ut och äta lite igen tror jag som det söta matvrak jag är.
Puss och gnägg lingonskägg!

Någon smygfotade mig i torsdags när jag hopptränade.. (:

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha Elin detta inlägg va bra!! :D



KRAM<3

2011-08-30 @ 07:26:14
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0