Medan jag var borta del 2

Den 27:e Juli så åkte Minola och jag ut på en liten pay and jump igen och denna gången så hoppade vi 80cm. Fredrika hoppade också Minola fast i 70cm. Det gick jättebra och ponnyn var på bra humör! 0:a i båda klasserna utan problem. Det var även Fredrikas första tävling på henne, det var så kul att se dem tillsammans! Dock tror jag inte att jag lägger ut filmen när de hoppar. Jag vill inte att ni ska sitta och kommentera deras första runda faktiskt. De båda var nöjda iaf. HÄR skriver Fredrika hur hon upplevde hennes första tävling.

Här kommer lite bilder :)

Minolas tanke " åh en kamera, bäst att posa!"

Så fina!

Min lilla prinsessa :)

Så söt så man smälter!

Okey Minola, hur tänkte du här egentligen?!?!

hoppning - på Minolas egna vis! hahaha kolla bakbenen :o

EDIT: Tack Sofie för att du tog bilderna! :)
Här är film från min runda på henne :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

elin, vad sa jag gällde om du la ut bilderna? ;)

2011-08-10 @ 15:05:21
URL: http://hectorrebell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0