Medan jag var borta del 3

Den 28:e Juli rullade bilen mot Vimmerby för sommaren sista meeting "Lilla gubben cup". Åkte hit på torsdagkvällen och lastade av Padde och fodrade honom. Vi var uppstallade i ett mysigt stall ca 5-10 minuters gångavstånd till tävlingen (där vi campade). Padde stortrivdes där och blev helt kär i hästen som stod bredvid honom. Han är alltid så lätt att ha med sig på meeting, min lilla kille.



Såhär bodde Paddington :)


Och såhär bodde vi :) (vi sov i det blåa tältet och min ridlärare i det andra)


Den 29:e Juli var det dags för tävling. Var uppe och morgonfodrade vid 7 och joggade Padde i ridhuset som var där då vi inte skulle tävla förren sent på eftermiddagen. Efter ett tag släppte jag honom i ridhuset och lekte lite med honom, här är två filmer som visar detta. Kärlek på hästen :) <3




Kommentarer
Postat av: Emma

Fin och lydig häst ! Kolla och komentera gärna min blogg !;D

2011-08-10 @ 22:26:31
URL: http://eskoglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0