Noll koll

Nu får jag börja om på mitt veckoschema tycker jag då nästan ingenting stämmer längre. Fick även en kommentar om att dressyrtävlingen inte är på fredag (hur jag nu har fått för mig det?!) utan den är givetvis på lördag. Herregud idag är inte hjärnan på min sida känner jag men såna dagar får man ha ibland :)

Iaf idag så red min lillebrors vän Minola så hon var redan motionerad. Sen beslöt jag mig för att Padde fick vila då jag inte har mått sådär jättebra idag. Men han var lika glad för det när jag tog in och borstade honom.

Onsdag: Rida ett lugnt dressyrpass på Padde och Minola ska vila.
Torsdag: HOPPTRÄNING :D Minola ska gå en runda i skogen
Fredag: Dressyrpass Paddington och Minola vet jag inte riktigt än hur det blir.
Lördag: Ett lugnt pass på Padde och Minola ska ridas på banan. Sen ska jag putsa, smörja, tvätta och sånt som ska göras innan tävling. Kanske följa med på dressyrtävlingen om jag har tid.
Söndag: Ska tävla allsvenskan DIV 2 :D Längtar sååå galet mycket så ni anar inte!



Nu kom jag även på mig själv med att jag faktiskt har vunnit två gånger i mitt liv, haha asså dags att vakna snart Elin! Jag vann ju på Killbarry Dave med i våras! :D

Kommentarer
Postat av: linnéa <33

åh, älskar översta bilden :D

2011-08-20 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0