Nytt Träns

Jag har även varit på jakt efter ett fint och stilrent träns. Jag hatar verkligen att köpa nya träns för jag är så himla velig till vilket jag verkligen vill ha. Sen vet jag ju inte vad Padde skulle vara fin i. Tjockt? Smalt? Platt?. Ja ni, det har inte varit lätt alls faktiskt. Har till och med frågat min ridlärare för jag inte vet helt säkert haha :) Men nu så har jag bestämt mig för detta tränset!



En sak jag tycker är riktigt fult på detta är pannbandet men vet ni?
Det byter jag bara ut mot mitt blingbling så blir nog detta jättefint på Paddington (tror jag iaf)! :)

Så det ska jag beställa inom den närmaste timmen så jag förhoppningsvis hinner få hem det innan söndag då allt detta ska invigas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0