Resultat Kalmar

Ursäkta att jag har dröjt med resultatet ifrån tävlingen men nu ska ni få veta och tro mig det var verkligen spänning in i det sista!

I förklassen så hoppade jag en L:C. Paddington var klockren och vi hamnade till slut på en 3:e plats!! Så sjukt roligt! Här är filmen därifrån:



Här är ärevarvet!



Sen var det då dags för lagklassen. Våran B-ponny lyckades tyvärr riva ett hinder så pressen satt verkligen på oss D-ponnyer. Stina-Louise går in innan mig och sätter en nolla så hoppet finns kvar. Sen var det dags för min tur och jag har aldrig varit såhär nervös. De runt om mig fick skrika att jag skulle andas, då är det allvarligt. Allt hängde på oss om vi skulle gå vidare till omhoppning eller inte. Men Padde går in och sätter en säker nolla! Kändes så jäkla bra rent ut sagt! Sen så blev vår sista D-ponny med nolla så vi gick vidare till omhoppning!

Här är rundan ifrån lagklassen! :) (älskar Michelles kommentarer, haha)


I omhoppningen sedan så rev vår B-ponny igen så pressen sattes på oss D-ponnys ännu en gång. Stina-Louise satte en nolla i vanlig ordning och sen var det min tur. TYVÄRR rullar andra bommen då jag trycker av han lite stort vilket han inte vill göra men jag hade inget läge alls att kunna justera. Padde var nog lite seg i benen med efter att ha gått så mycket på en och samma dag + att det var varmt ute. Verkligen synd för annars hade vi vunnit men det räckte för en 4:e plats och det är iaf jag nöjd med! Värt att notera var att bätteropps andra lag (bland annat där min syster deltog) vann! :D

Här är filmen ifrån omhoppningen på mig och Paddis :)




Kommentarer
Postat av: Michelle

BRA Elin!! HAHAHAHA



fy det va ju jag som filma, HAHA hade glömt det XD



FINA ÄR NI<3<3<3

2011-08-26 @ 19:17:03
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: emmaa - fjording blogg

fina!

2011-08-26 @ 19:30:34
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jättefina bilder och filmer :D :D !!

2011-08-26 @ 20:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0