Shopping @ Kalmar

Hemkommen ifrån Kalmar nu, blev inte så länge där inne idag men jag hittade det jag skulle! Här kommer lite bilder på vad jag köpte :)


En turkos tävlingströja på Cassels för 149 :-
(är dock ingen rättvis färg på bilden, den är lite mörkare i verkligheten!)
Valde att ta några storlekar större för att dem var så korta nertill. Lite kul att jag provad S och den satt bra dock kan den bli kort om man hoppar och så. Sen går jag och köper en XL tröja, haha! ;)

---------------------------------------------------------------------------------


Och så något som jag aldrig i hela mitt liv trodde att jag skulle köpa. Ett rakt gummipelhambett!
Sedan köpte vi till deltorna och gelgrejen så han inte får ont, det är viktigt!!
-------------------------------------------------------------------------------------------

Sen är det något som jag glömt att visa er! Något jag köpte för inte så länge sedan faktiskt :D

Ett turkost Lamicellschabrak och bling bling pannband!
Har ju varit på jakt efter en turkos outfit innan och nu är den helt complete!
Känns mer än gutt! :D

Fick inte mer dessa på bild då de ligger i stallet men köpte även ett par turkosa boots till detta setet.


Vad tror ni om detta på Paddington?! :D

Kommentarer
Postat av: Karro

Kommer bli skitsnyggt! :) Tack för kommentaren på bloggen, det värmer att höra :D

2011-08-15 @ 15:02:37
URL: http://karrol.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jättefina grejer som kommer att passa jättebra på Padde! :)

2011-08-15 @ 17:57:32
Postat av: linnéa <33

ah, vackert , vackert :D

2011-08-16 @ 16:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0