*skäms*

Nu skäms Elin Ljunggren på riktigt. Bloggen har legat nere pga ingen motivation eller ork. Jag har haft så fullt upp med skolan och att komma in i de dagliga rutinerna tyvärr. Sen är det massvis med trix och fix med min dator då den ska in på service i morgon så alla mina saker som jag har i datorn måste läggas över till mammas dator så det tar en viss tid. Kommer sakna min dator riktigt mycket.... men jag får en lånedator så jag kan skriva och så. Så ligger det till i Elins liv just nu, bara en liten update liksom.

Sen idag ska jag träna för Johanna igen! Har inte tränat för henne under hela sommaren så det ska bli kul (som alltid) men jag måste erkänna att jag är nervös då Paddington har varit tjaffsig ett tag nu i dressyren och bara sprungit på. Har nog med att göra att han börjar fälla päls nu, då blir han lite kinkig. Ska börja ge honom B-vitamin nu och så hoppas vi på att han blir lite mer fokuserad :) Han fick vila igår för att ta det lugnt så idag får vi helt enkelt se vad jag sätter mig på. Antingen en tokig häst eller en samarbetsvillig häst, hoppas på det sistnämnda! :)

I morgon tror jag att bomben kan släppas, kommer bli riktigt kul måste jag säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0