Spontant!

Vilken kväll det var igår måste jag säga! Veronica Maggio är definitivt bland de bästa. Då det var strul med bussarna hem från kalmar igår så var jag hemma runt 2 tiden. Eller inte hemma utan hos mormor där jag skulle övernatta. Igår fick jag en förfrågan av en saknad vän att följa med till öland för lite sol och bad vilket jag såklart inte tackade nej till. Så jag fick ställa klockan på 6 i morse för att sedan ta cykeln hem som är ca 6km. Nu sitter jag här, trött är bara förnamnet för jag har inte kunnat sova sen i tisdags. Men inget jag deppar ihop för precis.

Får se när jag kommer hem ikväll, fall jag hinner spela in video med svaren eller inte. Ska även rida när jag kommer hem så en fullspäckad dag men sånt gillar jag! Som den galna person jag är :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0