Svar på kommentar

Lovisa om Kvällspromenad

Hej ! Jag undrar en sak .. vf sålde du minola och vart är hon nu ? Köpte du tillbaka henne ?   
Plus att padde är sjukt snygg !
Kram


Svar: Hej! Kul att du undrar saker och självklart ska du få svar! Varför jag sålde Minola är en låång historia. Men för att förklara kort så ville hon inte riktigt som jag ville i hoppningen och jag ville satsa framåt nu när jag bara har 1,5 år kvar på ponny.

Minola är hemma hos mig igen då vi köpte tillbaka henne. Hon som jag sålde Minola till (Fredrika) sålde henne vidare till en annan familj och ifrån dem köpte vi tillbaka henne ifrån.

Vet du? Det tycker jag med, haha! Kul att du tycker om min lilla vackra prins ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0