Tidsinställt



Ärligt talat, hur snygg är den här färgen på dessa snygga modellerna? Vissa har dem för att sticka ut men det ser bara ännu lustigare ut vill jag lova. Tycker att dem ser stela ut , typ som ett gips? Jag skulle aldrig i hela mitt liv köpa dessa stövlar i den här färgen. Jag tycker att det är snyggare om man har en basic grund (väst,hjälm,stövlar) tex mörkblå eller svart och sedan kan man istället latcha till det lite med schabrak och huvor och sånt. Nej, jag ger dessa en klar tummen ner! Dagens diss...

Fråga: Vad tycker ni om den här färgen på tretorn? Tycker ni likadant som mig? Eller annorlunda? Tell me! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

japp, jag håller med dig! :)

2011-08-20 @ 12:16:36
Postat av: Mikaela

skulle aldrig använda dem om jag fick sånna skulle jag sälja XD

2011-08-20 @ 12:43:03
URL: http://allroundtjejen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0