Underbara minnen ♥

Ett minne som jag alltid kommer att komma ihåg är Paddes och min första lokala start. Jag hade inga förväntningar alls, inga höga krav. Jag var så nervös när jag satt i bilen på väg dit så att jag nästan höll på att kräkas. En helt ny ponny som jag inte visste hur han skulle reagera ute på banan. Paddington skötte sig exemplariskt och alla fina lovord från alla gjorde mig jättepeppad. Inne på banan satte vi i vår första start en noll-nolla och det ledde till en andra plats. Jag skämtar inte när jag säger att jag börjar gråta när jag ser filmen. Fina killen, åh det var helt underbart! Efter alla motgångar så kom detta genombråttet på första försöket...



Kommer även ihåg första gången jag fick vara först på ett ärevarv med honom. Vi kämpade mot många bra konkurrenter men vi var ändå bäst. Han och jag tillsammans klarade av det. Älskar Paddington så sjukt mycket alltså. Det är med han jag vill utvecklas, han som får mig att vilja och våga tro. ♥


I do believe in us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0