Upp och iväg!

Nu har jag redan hunnit att rida båda mina ponnys och snart ska jag in i duschen för att senare åka iväg till massvis av saknade personer. Lite smått om ridpassen idag:

Minola - Red ut en liten runda då hon har fått ta det lugnt ett tag nu. Hon var verkligen pigg och glad, som vanligt!
Padington - Red dressyr, arbetade väldigt mycket med övergångar samt traven. Han ville inte alls till en början utan han blev bara stark och ville springa. Men i slutet gick han ändå helt okey. Ogillar verkligen när han ska vara på sitt trotsiga humör och bara göra tvärtemot vad jag säger. Men bara att jobba vidare!

Filmen ifrån träningen i förrgår kommer upp så fort jag hittar överföringssladden till datorn!

Men nu måste jag börja skynda mig lite! :)


Vet ni en sak förresten? Att ni är värdefulla, alla mina bloggläsare! puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0