Varning för galen Elin!

Äntligen är allt färdigt i stallet, Padde är strålande vacker och jag är på ett sånt där galet humör som bara jag kan ha, haha! Sitter och peppar upp mig med pepplåtar så jag till och med sitter och gråter?! HUR galet är inte det? Aldrig varit såhär galet pepp någonsin innan alltså. Vet inte riktigt men det känns som att i morgon blir en kanondag. Massvis med bätteroppare som hejar på och rider, en fin Paddington och en fett taggad Elin. Hur awesome är inte det? Sitter och tittar på mina gamla ritter med och blir bara så taggad. Sitter och skrattar åt mig själv så att jag gråter haha ni hör väl bara hur galet detta låter? Får nog ta tag i mig själv innan jag peppas ihjäl, hur man nu kan göra det.

Ah jag vill tävla typ nu med mitt nya turkosa set! :D

Förresten, är det någon av mina läsare som man träffar i morgon? Hade varit fett kul! :D

Nej nu ska jag nog ta något lugnande och försöka sova för ska upp klockan 6 i morgon igen!


HÅLL ALLA TUMMAR NI HAR NU DÅ FÖR BÄTTEROPP!! :D


Så glad var jag första gången Minola och jag nollade i allsvenskan för första gången!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0