17/2


Hoppträning var på schemat idag som ni kanske förstod ;) Teknik var temat och det var mycket blandade övningar vilket jag tyckte var jättekul och givande! Padde var ganska fin idag, han skötte sig bra efter hinderna denna gången med vilket jag tycker är jättekul! Men han börjar testa mig lite med lite tjuvstopp osv men det är bara för mig att rida till och inte hålla alldeles för mycket, är nog en vanesak sen tror jag men annars är jag jättenöjd! Känns bra inför söndag faktiskt då vi debuterar L:B och hoppar en L:C+5 med, tycker ni ska hålla era tummar för oss! :)

en liten halvsomrig bild på det hela sitter inte fel, vill kunna rida på banan NU

Kommentarer
Postat av: Michelle

Lycka till:D ses där(;

<3<3

2011-02-18 @ 10:18:09
URL: http://Http://Ponnybrudarnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0