Dag 1 - presentera mig och min häst

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 - Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Jag har ju redan presenterat Paddington lite men ni kan få mer info om honom :) Han är lugn och trevlig i stallet, väldigt unik i kroppen och har ett otroligt fint och luftigt steg. En klippa att rida, man kommer alltid på något nytt när man rider honom, det är jättekul! :)
En liten presentation utav mig då. Jag är en snäll människa som aldrig vill någon illa. Är omtänksam och tänker på andra och inte bara på mig själv. Tycker det är svårt att skriva om mig själv såhär men ni kommer nog att märka vem jag är som person då denna bloggen ska hållas personlig då det är min blogg och jag ska kunna ha någonting att titta tillbaka på när jag blir äldre! Sen hoppas jag på att mina läsare stannar hos mig och ger mig respons på det jag gör både positivt och negativt! :)

Jag slänger in en utav mina favoritbilder på mig och Paddington för att göra det lite roligare ;)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Va fin din nya blogg blev:D<3

2011-02-05 @ 15:52:12
URL: http://Http://ponnybrudarnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0