Dag 5 & 6

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 - Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Dag 5 - I min ryktlåda finns allt som ska finnas i en ryktlåda. Blandade borstar, hovkratsar och benlindor :)
Dag 6 - Något annorlunda med Paddington är väl att han eftertuggar sin mat, låter ganska roligt. Första gången han gjorde det hemma hos mig trodde jag seriöst att han hade satt i halsen och inte kunde andas så, haha men han stod så lugnt och eftertuggade ;) Han har dessutom ganska stort huvud, har storlek Full i träns och grimmor och han har dessutom en jättestor underläpp men men söt är han iaf! Han har också fortfarande kvar sin bebis man, haha! Man kan ju inte klaga på att han inte är unik iaf ;D




Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-11 @ 15:06:22
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0