Dag 9 - mitt bästa hästminne

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 - Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Oj detta blev inte lätt... Men jag måste nog säga att det var när jag var med Bätteropp till GHS första gången. Allt var så bra, mycket bra folk och massa mysigt på mässan och så. Det var nästan magiskt att se det live, det var mäktigt! Vi hade skylt där det stod " Bätteropp hejar på Rolf-Göran "Roffe" Bengtsson" och när Roffe red förbi på ärevarvet så tittade han på oss och vinkade och sa tack. Det var riktigt häftigt! Sen på mässan så satt han och skrev autografer och självklart så tog jag en! Fick även träffa "Bonde Peter" och en från Idol, minns inte namnet riktigt (a) De haffade tag i mig och tog kort med mig, haha blev smått chockad ;) Sen söv vi på ett mysigt ställe med (där vi ska sova i år med) så ja detta var verkligen ett bra hästminne! :D
Sen har jag mycket mer som tex när jag varit med alla gånger och tittat och hejat fram bätteropp i allsvenskan div1 och div2. När vi sov över i vetlanda var också en stor höjdpunkt! Åh vad jag längtar till GHS iår! :)

Kan bjuda på lite bilder från GHS 2009 ;)

Söta Olivia på tåget (:
Det är hon och Rebecka som driver bloggen hoppskruttarna.webblogg.se ;)

Jan Brink och Briars sista tävling på svensk mark!

Den bästa Roffe! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0