Förlåt bloggen!

Har faktiskt inte tid att blogga just nu om något vettigt för jag håller på att städa mitt rum som kommer nog ta halva natten, hehe. I morgon kommer ju då som sagt Fredrika till mig, gäller att allt är snyggt tills dess ;D
Ska nog tvinga henne till att videoblogga med mig mohhaha. Annars så rullar det på bra tycker jag. Det är ju sportlov nu och sen väntar 4 veckors praktik - life is good! + att min mamma kom hem med ett nytt täcke till fast ett tävlingstäcke, marinblått jacson tävlingstäcke som jag ska prova på Padde i morgon, skitsnyggt är det iaf!
Hoppas ni får en lika bra helg som mig!
I morgon LOVAR jag er bra uppdatering, puss! :)



Kommentarer
Postat av: Gorangabrielle

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-12-13 @ 12:11:32
URL: http://gorangabrielle.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0