GRATTIS

Grattis Paulina, du vann min mini tävling här på bloggen! Här kommer mitt inlägg om din blogg, hope you like it ;D


Paulina Nilsson heter då tjejen som har denna fina blogg!
Jag tycker att hon är duktig på att rida och ta hand om de hästar hon rider. Måste verkligen tillägga att jag tycker det är coolt att hon tävlar risdkoleponnyer då de brukar vara svårare att rida och förstå men detta klarar hon av bra! Hon är ett bra exempel på att det faktiskt inte är "dåligt" att vara en ridskoleelev. Bloggen dessutom tycker jag är lite småsöt med en fin design och bra innhåll. Kul att hon kör dagens blogg varje dag med! Verkar vara en sjukt bra tjej det här!

Tryck på bilden för att komma in på hennes blogg!
Än en gång, Grattis! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Underbar känsla! Jag kan också få rejäla rysningar av visa låtar. Tack för din röst! :)

2011-02-11 @ 20:23:11
Postat av: Ninni

Tack så jätte mycket! Verkligen jätte snällt skrivet! :)

Din blogg är jätte bra ^^

2011-02-11 @ 21:33:31
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0