Lite tankar om veckan osv..

Jag ser inte direkt fram emot denna vecka kan jag lova er! Men samtidigt så gör jag det jävligt mycket.
Ska läsa engelska bok ca 100 sidor, engelska grammatikprov, matteprov (geometri) och matspjälkningsprov. Matteprovet kommer faila det vet jag för jag fattar verkligen INGENTING utav geometri hit och dit.. och engelskan ska vi inte ens prata om. åhh som vanligt ska jag försöka slänga in innebandyträning, bloggning och såklart ridning! En riktig stressvecka väntar... men efter denna vecka så är det sportlov och efter det så har jag praktik i 4 veckor, ska bli sjukt gutt att komma ifrån mina studier ett tag nu! :)

Och varför längtar jag då till denna vecka?
Jo för det första så kommer det en sjukt gullig tjej till mig ända ifrån skåne vid namn Fredrika (som vi sålde Minola till) och vi har räknat ner dagarna sen det var 42 dagar kvar, kan ni tänka er hur mycket vi har längtat!? Sen är det hoppträning på torsdag, innebandy träning i morgon, Innebandymatch på lördag och sist men inte minst Hopptävling på söndag! Padde och jag ska hoppa LC+5 & L:B. Min tredje L:B i hela mitt liv, kan ni tänka er? Jag är nervös som fan men jag vet att om jag bara rider så som jag ska och inte tappar fokus så vet jag att Padde vet vad han ska göra och jag vet att han alltid gör sitt bästa, allt handlar bara om att jag ska vara på topp! Men jag tror och hoppas att det kommer gå bra! :) Så kortfattat så kommer helgen bli sjukt awesome! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0