Minola



Detta är då Minola. Hon är ett arabiskt fullblod med fin stam! Minola är född 1996-04-28 och har varit i min ägo i 4 år.
Vi har tävlat enbart i hoppning på lokal nivå med varierande resultat. När Minola kom till mig så kunde hon näst intill ingenting, gick inte ens över ett 30cm kryss så vi har jobbat och jobbat och med tanke på förutsättningarna så är jag väldigt nöjd med henne! Vi sålde Minola i Maj 2010 till Skåne för att jag inte kände att vi skulle kunna komma längre inom hoppningen och jag har bara 2 år på pony kvar och de vill jag utnyttja till fullo och satsa! Så vi sålde Minola men där blev hon inte långvarig då de vi sålde henne till sålde henne vidare till Malmö. Där fungerade inte riktigt allt som det skulle så i början utav 2011 så åkte vi ner och köpte tillbaka Minola. Så nu är hon min igen och tanken just nu är inte att tävla henne utan bara rida och gosa med på hennes nivå. Men vem vet, snart kanske ni får se oss tillsammans i en liten comeback? Den som lever får se! :) Om ni har frågor runt Minola så är alla frågor och funderingar välkomna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0