Om ponnyakuten

Min åsikt om detta program är bara positivt faktiskt för de tar upp ganska vanliga problem som många andra har problem med och de hjälper inte bara en ryttare med de problemet utan alla som tittar på det med! Jag sitter väldigt lyhörd och tar till mig alla tips från dem för det är faktiskt väldigt nyttigt att se andras problem och hur de hanterar det. Det finns en där som har samma problem som mig jag tror att det är Nicole, hennes häst smygökar lite mellan hindren och efter kan den bara ta bettet och springa. Sådan är Padde med, han är inte lydig någonstans den ponnyn ibland och jag är verkligen tacksam som kan få så bra tips ifrån ponnyakuten alldeles gratis till och med! Ponnyakuten ser så mysigt ut med, tänk att vara där själv, bara en massa häst hela tiden och man får så många nya fina vänner! Helt underbart och ja jag älskar de programmet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0