Paddington



Detta är då Paddington. Han är född 1998 och är en Irländsk Import av okänd härstamning. En het men väldigt personlig valack som jag har haft sen den 18:e Juni 2010. Dock så äger jag inte honom riktigt ännu då han inte gick igenom besiktningen när vi skulle köpa honom men han beräknas bli min i början av Maj detta året! Paddington har tävlat mycket inom hoppningen vilket är den gren som vi ska tävla i. Han har gått upp till L:A med Ronja Stenhöös. Han har även varit med och vunnit div1 för Hässleholm. Han har även startat en dressyr tävling och en fälttävlan. En kanon häst på alla sätt och vis! Eftersom han har varit skadad hela sommaren och en del utav hösten så har vi inte kunnat komma ut på så mycket ännu. Vi har enbart startat två lokaltävlingar iår med bra resultat! Ser fram emot två riktigt bra och roliga år med denna knasiga och helt underbara ponny! :) Om ni undrar något så är det bara att fråga på, jag svarar på allt! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina ! :)

Hej !

han är superfin !

men hur hög i mankhöjden är han ?

eller stod de ? x))

superfinblogg !

kram!

2011-02-06 @ 08:31:15
URL: http://linaekstrand.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0